دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
نشست شورای فرهنگ عمومی بندر ریگ

حوزه/ امام جمعه بندر ریگ گفت: امروز اولویت هر اداره و نهادی باید کار فرهنگی باشد، چرا که دشمن درصدد پیچیدن نسخه جدیدی برای اغفال جوانان و نوجوان ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش امام جمعه بندر ریگ صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بندر ریگ با تشکر از تلاش‌های هیأت مذهبی و مواکب در برگزاری مراسمات مذهبی، با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع)، اظهار داشت: کار خوب توسط هر کسی انجام شود، خوب است ولی شیعه به خاطر نسبت داشتن با اهل بیت(ع) باید در خط مقدم کار خوب و فرهنگی باشد.

وی افزود: امروز اولویت هر اداره و نهادی باید کار فرهنگی باشد، چرا که دشمن درصدد پیچیدن نسخه جدیدی برای اغفال جوانان و نوجوان ما است.

امام جمعه بندر ریگ بر لزوم گرامیداشت دهه کرامت تأکید کرد و گفت: وجود مبارک امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و حضرت احمدبن موسی شاه چراغ(ع) در کشور مایه خیرات و برکات فراوانی هستند.

وی عنوان کرد: دهه کرامت، ایام مهمی است که باید آن را مغتنم شماریم و جایگاه دختران و نقش آنها در انقلاب و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در این دهه تبیین و مردم را نسبت به سبک زندگی حضرت امام رضا(ع) تشویق و ترغیب کنیم.

محمد خلیفات بخشدار بندر ریگ نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های خوب فرهنگی انجام شده، گفت: یکی از مسائل مهم که باید در دستور کار نهادهای فرهنگی قرار گیرد، جوانی جمعیت است که دولت بسته تشویقی برای این مهم در نظر گرفته و لازم است در تبیین این مسئله مهم، همه به میدان بیایند.

مسئول کانون خدمت رضوی هم با تبریک دهه کرامت، گفت: در این ایام برنامه‌های متعددی از جمله جشن زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی برگزار خواهد شد.

سرهنگ محمدی فرمانده حوزه مقاومت حضرت رسول(ص) هم با تبریک دهه کرامت، به تشریح برنامه‌های سوم خرداد و روز مقاومت و ایثار پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha