یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حوزه علمیه

حوزه/ مدیر مدرسه امام صادق(ع) مرودشت، از بازدید مدیر و معاونین حوزه علمیه فارس از فعالیت و اقدامات این حوزه علمیه و همچنین بررسی و رفع مشکلات موجود طلاب و مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام اسدالله پرهیز، در گفتگو با خبرگزاری حوزه در فارس، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت امام زمان(عج) و حضرت علی اکبر(ع) با اعلام این خبر اظهار داشت: برای آشنایی با فعالیت و اقدامات انجام شده طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان مرودشت و همچنین بررسی و رفع مشکلات طلاب و عوامل اجرایی این حوزه علمیه، حجت الاسلام و المسلمین احمد عابدی مدیر حوزه علمیه فارس، حجت الاسلام صادقی نژاد معاون آموزش و حجت الاسلام ابراهیمی معاون آمار حوزه فارس در این مدرسه حضور یافته و از نزدیک با اقدامات تهذیبی، پژوهشی و آموزشی آشنا شدند.

وی افزود: مدیر حوزه فارس با حضور در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان مرودشت، به ایراد سخنرانی پرداخت.

مدیر مدرسه امام صادق(ع) مرودشت اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین احمد عابدی، در بازدید از کلاس های درس طلاب و حوزویان، مشکلاتشان را جویا شده و از محصلین این مدرسه خواست تا درس و بحث را در اولویت امورات زندگیشان قرار دهند.

وی در پایان گفت: مدیران و معاونین حوزه فارس، پس از بازدید حوزه علمیه شهرستان مرودشت، مدرسه امام صادق(ع) را  از مدارس شاخص و فعال استان فارس دانست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha