جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ حجت الاسلام سادات، کار امام راحل در بنیانگذاری ادبیات و گفتمان پایداری را عامل اصلی تزلزل ریشه های متزلزل تفکرات لیبرالسیم، کمونیسم و... دانست و اظهار کرد: بعد از رحلت امام(ره) امروز بانی ادبیات پایداری و مقاومت در برابر زورگویان عالم، مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، یازدهمین مراسم پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همزمان با انتشار تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «تنها گریه نکن»، امروز در سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات در این مراسم اظهار داشت: در قرآن کریم شاهد ادبیات پایداری برای انسان ها هستیم که آنان را به استقامت و مبارزه در مقابل کفار و ستگران دعوت می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در طول تاریخ بشریت بزرگ مردانی بوده اند که همواره علیه ظلم و بیداد قیام کرده اند که یکی از عینی ترین نمونه های آن در یک قرن گذشته، امام خمینی (ره) می باشند، بنابراین می توان امام(ره) را بنیانگذار ادبیات پایداری در قرن اخیر دانست؛ در قرنی که دشمنان و مستکبرین در اوج ظلم و ستم علیه انسانیت بودند.

حجت الاسلام سادات، کار امام راحل در بنیانگذاری ادبیات و گفتمان پایداری را عامل اصلی تزلزل ریشه های متزلزل تفکرات لیبرالسیم، کمونیست و... دانست و اظهار داشت: بعد از رحلت امام(ره) امروز بانی ادبیات پایداری و مقاومت در برابر زورگویان عالم، مقام معظم رهبری است و شاهد به روز شدن این ادبیات هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha