یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 1028715
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
ک

مردم بادرود شب گذشته از کاروان زیرسایه خورشید استقبال کم نظیری کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، خدام حرم رضوی کاروان زیر سایه خورشید به شهرستان بادرود در منطقه شمال استان اصفهان رسیدند.
امام جمعه موقت بادرود در آیین استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در آستان مقدس امامزادگان آقا علی عباس و سید محمد(ع) بادرود، گفت: ذی القعده که در آن تولد و شهادت امام رأفت و رحمت در اول و بیست و سوم آن به روایتی به عنوان روز شهادت و زیارتی امام هشتم بیان شده، ماه امام رضا(ع) نام گرفته و دهه اول آن از میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد شمس الشموس دهه کرامت نامیده شده است.
به گفته وی، رسول الله(ص) در مورد عظمت زیارت امام رضا(ع)و پاداش آن فرموده است «پاره تن من در خراسان دفن خواهد شد، هیچ گرفتار و گنهکاری او را زیارت نکند جز این که خداوند گرفتاری او را برطرف سازد و گناهانش را ببخشاید».
امام جمعه موقت شهرستان بادرود گفت: بر پایه روایت نبوی نجات از گرفتاری، رفع غم و اندوه و آمرزش گناهان صله و پاداش زیارت زائر امام رضا(ع) است.
دیدار خدام حرم رضوی با خانواده شهید احمدرضا حاجی زاده و شهید روح الله کفاشی و تجلیل از آنها از برنامه‌های حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان بادرود علاوه بر دیدار مردمی در آستان مقدس امامزادگان آقا علی عباس و سید محمد (ع) بود.
محمود رحمانی خادم کشیک پنجم، سعید عسگرزاده خادم کشیک هفتم، نوعی دربان کشیک ششم مداح، مرتضی عباس نژاد روحانی و عسگری مدیر و اعضای کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود در منطقه شمال استان اصفهان هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha