سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
ریسی

رئیس جمهور در بیست و پنجمین سفر استانی دولت سیزدهم دقایقی پیش وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، صبح امروز وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولین ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

از جمله اعضای هیئت دولت که در بیست و پنجمین ایستگاه سفری، ریاست جمهور را همراهی می کنند، می توان به وزرای آموزش و پرورش، امور اقتصادی و دارایی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد.

براساس اعلام ستاد خبری سفر ریاست جمهوری، برنامه رئیس جمهور در این سفر یک روزه، بازدید از مناطق مختلف استان، دیدار و نشست با اقشار مردم، رایزنی و تبادل نظر با نخبگان، شرکت در شورای اداری استان و حضور در نشست خبری است.

همچنین استاندار اصفهان پیش از این اعلام کرده بود، سامانه ارتباطاتی ۱۱۱ (سامد) پنجشنبه ۲۶ خرداد آماده دریافت همه درخواست‌های مردمی از سراسر استان اصفهان از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ است و هموطنان می‌توانند از طریق این شماره تماس درخواست‌های خود را با کارگزاران دولت سیزدهم مطرح کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha