یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی عبدخدایی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بی‌حجابی، رفتن در صف دشمن است، گفت: دشمنان اسلام با حجاب دختران و زنان ایرانی عناد دارند ولی ما می‌خواهیم که دختران و زنان ایرانی با حجاب و شجاعت زینبی(س) تربیت شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی عبدخدایی در جلسه درس اخلاقی که در مدرسه علمیه شهدای مشهد برگزار شد، ابراز کرد: هر فردی باید نگاه کند در این سال ها در کجا ایستاده، برای فردای قیامت چه چیزی فرستاده و ذخیره آخرت برای خود اندوخته است یا خیر؟

وی در خصوص اهمیت و ضرورت تقوای الهی نیز با اشاره به اینکه در قیامت از افراد در مورد اعمال و ذخیره آخرتشان سؤال می ‎شود که چه چیزی فرستاده اید؟ اظهار کرد: وقتی انسان می‌خواهد خود را بسنجد باید به نتایج اعمالش بیندیشد، البته همواره تعدادی از مردم هستند که برای استفاده از دین، برای خود توجیه درست می‌کنند و سعی می‌کنند دیگران را هم توجیه کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هرگاه وابستگی به خدا از دست رفت، انسان بی‌هویت می‌شود، ادامه داد: وقتی با خداوند متعال سخن می‌گوییم باید گفت که چگونه اظهار عزت کنم در حالی که مرا در ذلت قرار دادی که یک بیماری کوچک مرا بیچاره می‌کند و چگونه اظهار عزت نکنم در حالی که من ساخته تو هستم؟

حجت الاسلام و المسلمین عبدخدایی همچنین با بیان اینکه در مدت ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان مقاومت کردیم، به ماجرای حجاب اشاره کرد و یادآور شد: بی‌حجابی، رفتن در صف دشمن است. پاسخ اینکه چرا امروزه دشمنان روی نبود حجاب پافشاری می‌کنند؟ این است که آنها با حجاب دشمنی دارند و می خواهند که زنان و دختران ما در جامعه بدون حجاب باشند.

وی تصریح کرد: ما می‌خواهیم که زنان و دختران ایرانی با حجاب و شجاعت زینبی(س) تربیت شوند؛ باید در نظر داشت که عاقبت افرادی‌ که گناه می‌کنند بدتر است از افرادی که آیات خداوند را تکذیب می‌کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha