جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
تورهای حرم شناسی در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مسئول خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: تورهای حرم شناسی از ۲۸ اسفند تا پایان فروردین ۱۴۰۲ هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۶ با حضور کارشناسان خدمات فرهنگی حرم مطهر برگزار می شود و تا پایان تعطیلات نوروزی ۶۵ برنامه حرم شناسی اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمدرضا انصاری اظهار کرد: به همت واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت ویژه برنامه «حرم شناسی» از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان فروردین ماه در این آستان مقدس برگزار ‌می شود.

وی افزود: این برنامه به منظور شخصیت شناسی حضرت معصومه سلام الله علیها و زیارت با معرفت، آشنایی با مراجع، علمای مرحوم، شهدای شاخص و مشاهیر مدفون در حرم و آشنایی با تاریخچه صحن ها، شبستان ها، رواق ها، مساجد و معماری حرم مطهر برگزار می شود.

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: اجرای برنامه حرم شناسی هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۶ با حضور کارشناسان خدمات فرهنگی حرم مطهر برگزار می شود و تا پایان ۱۴ فروردین ماه ۶۵ برنامه حرم شناسی با میانگین ۲۰ نفر در این تورها شرکت کرده اند.

گفتنی است: در سال ۱۴۰۱ نیز واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت در مجموع ۱۲۸ گردش حرم شناسی را در مناسبت های مختلف برای ۴ هزار و ۶۲۳ نفر از زائران برگزار کرده است که مورد استقبال زائران قرار گرفته بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha