سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تصریح کرد: امروز دشمن خبیث صهیونیستی خسارتی متحمل شد که هیچگاه جبران نخواهد شد و افول این رژیم ظالم سریعتر از قبل اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر به مناسبت تجمع طلاب حوزه های علمیه خواهران کشور در محکومیت حمله رژیم جنایتکار صهیونیستی به غزه و کشتار زنان و اطفال، در بیانیه ای آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ

طوفان الاقصی کوبنده و درهم شکننده، زلزله ای سخت و بنیان برکن

برخاسته از غیرت و صلابت تدبیر جوان فلسطینی

و دشمن زبون کودک کش سرگردان و حیران

گرچه هیمنه پوشالی و افسانه شکست ناپذیری این رژیم هار و گستاخ بارها فروریخته است اما این بار چنان پوزه این رژیم خبیث و سفاک به خاک مالیده شده که اربابان ظالم او هم در تصمیم گیری برای خروج از این معرکه بازمانده اند.

بله امروز دشمن خبیث صهیونیستی خسارتی متحمل شد که هیچگاه جبران نخواهد شد و افول این رژیم ظالم سریعتر از قبل اتفاق خواهد افتاد

رژیم خونریز چنان مقهور سرپنجه تدبیر جوانان مجاهد فلسطینی شده است که تا امروز چنین شکست سنگینی به خود ندیده است.

سابقه این رژیم را ببینید. قریب به هشتاد سال قتل و غارت و شکنجه و کودک کشی و آوارگی تخریب منازل و کشتن زنان و از بین بردن مزارع و زندان، قطع آب و برق و بمباران بیمارستان ها با نخوت و غرور جلوی چشم جهانیان و دولت های حامی این رژیم سفاک کارنامه سیاه این ظالمان تاریخ است که در هیچ کجای دیگری نمونه ای ندارد.

اما جوانانی از تبار مردان جهاد و شهادت، ایستادگی و مقاومت در برابر حمایت های قریب به هشتاد سال دول عالم از تمام جنایات این رژیم کودک کش و مقابل دشمن غاصب تا دندان مسلح و برخوردار از با لاترین تکنولوژی و سلاح های مخوف قد علم می کنند و ضربه ای کاری بر پیکر نحسش وارد می کنند که توان بلند شدن نخواهد داشت.

روزی با سنگ و چوب و امروز با موشک های نقطه زن روزی با فریاد امروز با غرش سلاح هایی که در شدیدترین تحریم ها ساخته است .

ما به دولت های جهان و برخی از دول عربی و منطقه ای و اسلامی می گوییم گرچه سابقه سیاه و نابخشودنی در چشم برهم گذاشتن بر جنایات این رژیم منحوس و عادی سازی روابط با آن دارید اما وقت آن رسیده است که با حمایت از این ملت مظلوم و قطع ارتباط و تحریم اسرائیل کودک کش سهم خود را در ریشه کن کردن این غده سرطانی ادا کنید.

گرچه که قدس شریف چنان که امام موسی صدر ده ها سال قبل فرمودند: شرافت قدس آن‌چنان عظیم است که ابا دارد جز به دست مؤمنان آزاد شود.

اما با حمایت از ملت رنج کشیده و مظلوم و در شدیدترین محاصره ها، مسلمانی و انسانیت خودتان را ثابت کنید. نمی بینید کودک ها را می کشند نمی بینید آب را بر روی آنان بسته اند نمی بینید بیمارستان ها را و مجروحین را بمباران می کنند نمی بینید آمبولانس ها را می زنند. و یقین بدانید اگر حمایت نکنید عن قریب با این رژیم منحوس به فنا خواهید رفت.

اما کلامی را به جبهه مقاومت عرض می کنیم:
ایها الاخوه و الاخوات ایها الشعب الفلسطینی المقاوم نحن فی هذه المعرکة لاحقون بکم وأنا نقول لکم نحن نمشی بالدماء وبالشهداء وبالصبر وبالتضحیات وبالصمود نمشی إلی النصر المحتوم، و الموعود، و القریب إن شاء الله و بالرغم من کل الصعوبات لا یجوز لنا أن نیأس ولا أن نترک الفلسطین ولا أن نتعب لأننا أمامنا هناک الکثیر من الآمال والکثیر من الآفاق المفتوحة، و الکثیر من المبشرات الدینیه.
و نقول فی هذه القضیه کما قال سماحه السید القائد الامام الخامنه ای" نقبّل جباه وسواعد الشباب الفلسطینیین والمخططین المدبرین الأذکیاء لطوفان الأقصی و نفتخر بهم،

و اعلموا کما قال سیدنا القائد «هذه الهزیمة من الناحیة العسکریة والاستخباراتیة هزیمة غیر قابلة للترمیم وزلزال مدمر، ومن المستبعد رغم کل المساعدات من الغربیین أن یتمکن الکیان الغاصب من ترمیم الضربات العمیقة لهذه الحادثة التی أصابت أساسات حاکمیته

سلام الله علی الشعب الفلسطینی المقاوم سلام الله علی المستشهدین و المجاهدین و علی امهات الشهداء و ابناءهم و ابناء المقاومه و کل العالم اجمعین

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

علی اکبر اسماعیلی

مدیر حوزه علمیه خواهران

استان بوشهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha