یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 1120651
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
ق

حوزه / به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان (عج) همایش بزرگ بسیجیان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، شامگاه سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ به مناسبت هفته بسیج همایش بزرگ بسیجیان شهرستان آران و بیدگل با سخنرانی فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان (عج) و با حضور ائمه جمعه، روحانیون، مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه، فرماندار، فرماندهان و شورای حوزه و پایگاه ها، شبکه تربیتی صالحین، و ... آران و بیدگل در حسینیه شهدای مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه، اظهار کرد: به همت بسیج و فرماندهان پایگاههای بسیج امسال برنامه های بسیار خوبی به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان آران و بیدگل درحال برگزاری است.

سرهنگ پاسدار ابوالفضل حسین دوست با بیان اینکه امسال به مناسبت هفته بسیج بالغ بر۳۸۰ عنوان برنامه های متنوع در آران و بیدگل برگزار می شود، گفت: از بین این تعداد برنامه بالغ بر ۱۲۰ برنامه شاخص و مهم به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان در حال برگزاری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با اشاره به تاریخچه تشکیل بسیج گفت: عظمت، اخلاص، روحیه و تفکر بسیجی که از ابتکارات و خلاقیت امام راحل بود با منویات مقام معظم رهبری امروز در سطح جهان تاریخ ساز شده است.

اجرای سرود هلال منیر، مرثیه سرایی ذاکرین اهل بیت (ع)، تجلیل از نخبگان بسیجی و سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار مجتبی فدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha