شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ حجت الاسلام محمدی گفت: جهاد تبیین میدان را از دشمن گرفتن است. برای مشارکت پرشور انتخابات نهادها و مسئولان دولتی و حاکمیتی همواره از اصلی‌ترین مخاطبان رهنمودهای انتخاباتی رهبر معظم‌ انقلاب بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سردار مکتب ساز شهید سلیمانی و شهادت جمعی از هموطنان گفت: جنایتکاران بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد.

وی در ادامه سخنان خود حضرت فاطمه زهرا(س) را پایه‌گذار جهاد تبیین دانست و گفت: مداحان و ستایش‌گران مکتب اهل بیت با تأسی به این سنت نورانی و درس بزرگ فاطمی، جهاد تبیین را با دو شاخص «توانایی برانگیختن دل‌ها و حرکت‌آفرینی» و «جهت‌گیری درست و دقیق» وظیفه اصلی خود بدانند و در مسائل و قضایای مهم روز مانند انتخابات به مجاهدت و روشنگری بپردازند.

خطیب جمعه جم محصول جهاد تبیین را انتخابات پرشور، تبیین برای تقویت اندیشه‌ورزی و تفکر، تبیین زمینه‌ساز راه‌شناسی و راه یابی و «درک حقیقت» و نمایاندن حقیقت در مقابل نشان‌دادن چهره‌ «باطل» عنوان کرد.

حجت الاسلام محمدی افزود: جهاد تبیین میدان را از دشمن گرفتن است. برای مشارکت پرشور انتخابات نهادها و مسئولان دولتی و حاکمیتی همواره از اصلی‌ترین مخاطبان رهنمودهای انتخاباتی رهبر معظم‌ انقلاب بوده‌اند. در این عرصه چند مخاطب اصلی برای تحقق «انتخابات پرشور» قابل احصاست.

وی افزود: انتخابات ۲ نهاد راهبردی نظام، یعنی مجلس شورای ‌اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بسیار مهم است مخصوصا این دوره حساس انفعال برخی مبلغان و تریبون‌دارها نسبت به تحولات انتخاباتی و سکوت‌ سنگین‌شان تا شب انتخابات، سبب شده آنان نیز از جمله مخاطبان رهنمودهای انتخاباتی رهبر معظم ‌انقلاب باشند.

حجت الاسلام محمدی گفت: شرایط اقتصادی و تورم در آینده بهتر خواهد شد و دولت تلاش کرده که وضعیت رکود تورمی موجود در اقتصاد ایران را از دو جنبه در رشد کاهش دهد.

انتهای پیام/
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha