سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
امام جمعه خورموج

حوزه/ حجت الاسلام زاهددوست گفت: تبلیغات انتخابات میدان مسابقه تقوای سیاسی است همه کاندیداها و نمایندگان آنها باید اخلاق اسلامی را سرمشق خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: مسئله مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، مهم‌ترین اولویت نظام اسلامی است.

وی افزود: انتخابات باشکوه اقتدار ملی ایجاد می‌کند، آسیب‌ها را رفع و تهدیدها را بی اثر و پیشرفت‌ها را سرعت می‌بخشد.

امام جمعه خورموج یادآور شد: حضور حداکثری، مقبولیت نظام در عرصه بین‌المللی را تقویت و ثبات سیاسی و ثبات امنیت در کشور ایجاد می‌کند، انتخابات همبستگی و وحدت ملی را افزایش می‌دهد و موقعیت و قدرت نرم جمهوری اسلامی را در منطقه تقویت می‌کند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی به عنوان رهبر و پیشگام در جبهه مقاومت و الهام بخش به همه جهانیان، مهمترین بازیگر استراتژیک در تحولات منطقه و بخشی از جهان است و این نتیجه حضور فعال مستمر مردم در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی و حضور در این انتخابات هم این قدرت را تقویت می‌کند.

حجت الاسلام زاهددوست، ابراز کرد: تبلیغات انتخابات میدان مسابقه تقوای سیاسی است و همه کاندیداها و نمایندگان آنها باید اخلاق اسلامی را سرمشق خود قرار دهند، انتخابات رقابت برای خدمت است نه قدرت، پس انتظار مردم این است در مناظرات تلویزیونی اخلاق حاکم باشد و هوای نفس کنار برود.

وی تصریح کرد: مهمترین مطالبه مردم از کاندیدای انتخابات، رعایت اخلاق سیاسی است، در یک کلام مردم به کسی که در اخلاق سیاسی رد شود به هیچ عنوان اعتماد نخواهند کرد.

امام جمعه خورموج گفت: هر کس فردای قیامت به خاطر رأی که داده باید حجت و دلیل شرعی داشته باشد، بدانیم آنها که به شهید رئیسی رای دادند در خدمات او مانند احیای صدها کارخانه تعطیل شده و خدمات ماندگار دیگر شریک هستند.

وی ادامه داد: مراقب باشیم به مثل شهید رئیسی رای بدهیم، به کسی رأی ندهیم که لیاقت ندارد، خون به دل نائب امام زمان کند، کشور را فدای اهداف سیاسی خود کند و به عقب بیندازد، کسانی که به چنین شخصی رأی می‌دهند هم در گناه او شریک خواهند بود و مواظب باشیم آخرت خود را فدای دنیای برخی افراد دنیا طلب نکنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha