چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
.

حوزه/ حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به لزوم توجه و احساس مسئولیت همگانی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ادامه تفکر و منش شهید رئیسی، نویدبخش آینده‌ روشن برای کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، نماز جمعه شهرستان نظرآباد به امامت حجت الاسلام قادر محمدی و با حضور مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان نظرآباد در خطبه های این هفته نماز جمعه با توجه به در پیش بودن عید قربان و روز عرفه، اظهار داشت:عرفه، روز عرفان نظری و روز معرفة الله و عید قربان، روز عرفان عملی و لقاء الله است.

امام جمعه نظرآباد، با اشاره به روایتی نورانی از امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) فرمود، کشاورزان گنج‌های خدا روی زمینند و مقام آنان در روز قیامت از همگان بهتر و قرب و منزلتشان از همه بیشتر است و «مبارک» خوانده می‌شوند.

حجت الاسلام محمدی، با اشاره با آخرین تحولات جنگ غزه افزود: رژیم صهیونیستی با هدف آزادی ۴ اسیر خود در مرکز نوار غزه جنایتی بسیار وحشتناک مرتکب شد.

وی یادآور شد: با وجود ادعاهای بنیامین نتانیاهو در مورد پیروزی صهیونیست‌ها، تار و پود رژیم صهیونیستی، سست‌تر از تار عنکبوت شده و در حال نابودی است.

امام جمعه نظرآباد، با اشاره به لزوم توجه و احساس مسئولیت همگانی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: ادامه تفکر و منش شهید رئیسی، نویدبخش آینده‌ روشن برای کشور است و قطعاً مشارکت حداکثری مهمترین اولویت انتخابات در نظام مردمسالاری دینی است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha