دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
نماز عید قربان

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا گفت: حضور مردم در انتخابات یعنی دست رد زدن به سینه آمریکا و اسرائیل، هر کس ایران را دوست دارد می‌خواهد صهیونیست‌ها را خشمگین کند باید در انتخابات شرکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نماز عید سعید قربان امروز به امامت حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان پارسیان در مصلی امام خامنه‌ای، برگزار شد.

امام جمعه شهرستان پارسیان در خطبه اول به تفسیر آیه ۱۰۲ از سوره صافات پرداخت و اظهار داشت: تربیت صحیح ابراهیم(ع) باعث شد، جوان حلیم و بصیری مثل اسماعیل تربیت کند که در مقابل امر پروردگار برای بریده شدن سرش تسلیم باشد و بگوید: (افعل ما تومر، آنچه خدا امر کرده را انجام بده، من از صابرین خواهم بود).

وی افزود: پارسیان دارالمومنین است، باید همه مردم برای ارزش‌های دینی دغدغه داشته باشند، مساجد و نمازهای جماعت پر رونق باشند و همه همت کنند و از فرصت باقیمانده جهت ثبت نام برای تحصیل در حوزه‌های علمیه نیز استفاده نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا به سرعت زیاد پارسیان در مسیر صنعتی شدن اشاره کرد و گفت: تجربه عسلویه جلوی چشم ماست، هم مسئولان و هم مردم باید با دغدغه زیاد پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی، درمانی و آموزشی را زودتر اجرا نمایند، اگر این اتفاق نیفتد آمدن صنعت غیر از زیان برای مردم منطقه دستاوردی نخواهد داشت.

چه میزان وعده‌ها و قول‌های استاندار و مدیران کل به مردم شهرستان محقق شده است؟

امام جمعه شهرستان با بیان اینکه بیش از یک ماه از سفر استاندار و مدیران کل و دیدار با مردم پارسیان گذشته است، ابراز کرد: فرماندار پیگیری کند چه میزان وعده‌ها و قول‌های استاندار و مدیران کل به مردم شهرستان محقق شده و برای تحقق مابقی وعده‌ها نیز اقدام نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا انتخابات را مظهر تعیین سرنوشت توسط مردم بر شمرد و گفت: حضور مردم در انتخابات یعنی دست رد زدن به سینه آمریکا و اسرائیل، هرکس ایران را دوست دارد، می‌خواهد صهیونیست‌ها را خشمگین کند، باید در انتخابات شرکت کند و اصلح را انتخاب نماید.

وی از صدا و سیما به خاطر اختصاص وقت کافی به نامزدها و بی‌طرفی کامل تشکر کرد و یادآور شد: مردم با پیگیری برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در صدا و سیما انتخاب اصلح را داشته باشند.

اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد

امام جمعه شهرستان پارسیان، با اشاره به حمایت همه جانبه و شجاعانه مردم یمن و حزب الله لبنان از مردم مظلوم، اقدامات شجاعانه مبارزان یمنی را تحسین کرد و گفت: اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد و این روزگار سخت بر مردم فلسطین می‌گذرد، سربلندی برای حزب الله لبنان و مبارزان یمن و جبهه مقاومت و روسیاهی برای سردمداران بی‌عرضه کشورهای عربی اسلامی خواهد ماند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha