جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
حوزه آزاد دوره های تابستان

حوزه/ مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعةالزهرا(س) در راستای توانمندسازی بانوان طلبه در پاسخگویی به نیازهای معارفی روز جامعه، فراخوان ثبت‌نام در دوره‌های حوزه آزاد را اعلام می‌کند.

خانم فهیمه نیک‌زاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به فعالیت حوزه آزاد در فرصت مغتنم تابستان، از آغاز ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی این مرکز خبر داد و گفت: حوزه آزاد در راستای احیاء حوزه سنتی و سامرائی، امسال هم با شعار کلیدی «علم‌افزایی و جهاد تبیین»، فراخوان ثبت‌نام در 15 رشته کاربردی ذیل گروه علوم و معارف اسلامی را اعلام می‌کند. عموم بانوان علاقه‌مند ایرانی و بین‌الملل می‌توانند از ابتدای تیر نسبت به ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام و از نیمه تیر 1403 به صورت حضوری و آنلاین در دوره‌ها حضور یابند.

مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعةالزهرا(س) افزود: فعالیت‌های این حوزه، استمرار کسب آموزش‌های تخصصی در گروه آموزشی علوم و معارف اسلامی است که در سطوح عالی و براساس تلفیق دروس قدیم حوزه با دروس جدید، در محضر اساتید مجتهد و متخصص، محقق می‌شود.

نیک‌زاد ادامه داد: حوزه آزاد، با توجه ویژه به برکات اجتهاد بانوان در عرصه نیازهای روز و چالش‌های مرتبط با جامعه بانوان از جمله حجاب و نظر و ابواب گوناگون فقه معاصر، به دنبال تربیت بانوانی پژوهشگر و نظریه‌پرداز است.

وی همچنین به طراحی کارگاه‌های تخصصی بررسی اسناد و مدارک نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، آموزش زبان عربی و انگلیسی، با رویکرد تربیت بانوان پاسخگو و مبلغ اشاره کرد و بیان داشت: دوره‌های تابستان حوزه آزاد در قالب 15 رشته علمی و تخصصی، در حوزه مهم تفکر و علم‌افزایی ویژه اساتید، طلاب، کارمندان و عموم بانوان مقطع متوسطه دوم و بالاتر به دو شیوه حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعةالزهرا(س) افزود: ثبت‌نام در دوره‌های حوزه آزاد به شیوه الکترونیک و از طریق آدرس https://courses.jz.ac.ir/ در بازه زمانی یکم تا هشتم تیر ماه 1403 و آغاز دوره‌ها در صورت رسیدن به حد نصاب، از 15 تیر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شناسه پشتیبان حوزه آزاد در پیام‌رسان ایتا به آدرس @hozeazadd، راهنما و پاسخگوی سوالات و ابهامات بانوان و طلاب مشتاق است، خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در کانال این مرکز به نشانی https://eitaa.com/azad_jz با سرفصل دوره‌ها آشنا شوند.

تصویر خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha