یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
تصاویر / مراسم عزاداری شب پنجم ماه محرم در ورزشگاه حیدریان قم

رئیس هیئت و کانون خادم الرضا(ع) گفت: مراسم دهه اول محرم امسال با سخنرانی حجت الاسلام زند قزوینی، روضه خوانی حاج حسن اخباری و نوحه خوانی محمود عیدانیان و محمد عطایی نیا از شب اول محرم به مدت ۱۰ شب در ورزشگاه حیدریان قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حمید ناطقی در گفت وگو با خبرنگاران با عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: بیست و هشتمین سال برگزاری مراسم بزرگ سوگواری دهه اول محرم هیئت خادم الرضا(ع) هم‌زمان با فرارسیدن ماه محرم و با حضور عزاداران حسینی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم از شب اول محرم مصادف با ۱۶ تیرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۲۱:۱۵ با قرائت قرآن و زیارت عاشورا آغاز می‌شود و حجت‌الاسلام شیخ علی زند قزوینی به‌ سخنرانی می‌پردازد.

رئیس هیئت و کانون خادم الرضا(ع) ادامه داد: در این مراسم حاج حسن اخباری به روضه خوانی و محمود عیدانیان و محمد عطایی نیا به مداحی و نوحه خوانی خواهند پرداخت.

وی گفت: مراسم عزاداری هیئت خادم الرضا(ع) بمدت ۱۰ شب در مجموعه ورزشی شهید حیدریان واقع در ابتدای خیابان زنبیل آباد برگزار می شود و برای برادران سالن ۲هزار نفری ورزشگاه و برای خواهران نیز زمین بزرگ چمن ورزشگاه جهت حضور و بهره‌مندی از مراسم عزاداری مهیا شده است.

ناطقی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از خارج از کشور نیز عده ای از عزاداران دنبال کننده جلسات هیئت خادم الرضا(ع) هستند، از طریق آپارات و شبکه های اجتماعی هیئت نیز پخش زنده مراسم برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha