دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
پذیرایی از  بیش از ۱۵ هزار کودک مهمان حسینیه کودک حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ حجت‌الاسلام جعفری اعلام کرد: از ششم محرم تا سالروز شهادت امام سجاد (ع) از بیش از ۱۵ هزار کودک در حسینیه کودک پذیرایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به برپایی حسینیه کودک در دهه اول محرم از اجرای برنامه‌های متنوع از جمله تعزیه‌خوانی و چهارپایه خوانی کودکان و برپایی غرفه‌های چایخانه کودک، قصه‌گویی واقعه کربلا و نقاشی و رنگ‌آمیزی برای کودکان دختر و پسر در این حسینیه تا پایان ماه صفر خبر داد.

وی با بیان اینکه از شش محرم تا شهادت امام سجاد (ع) از بیش از ۱۵ هزار کودک در این حسینیه پذیرایی شده است، گفت: توزیع وعده‌های صبحانه، ناهار و شام، توزیع شربت و کیک و توزیع میان‌وعده‌هایی نظیر بستنی و شله‌زرد در این حسینیه صورت گرفت که با استقبال کودکان همراه بود.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت افزود: در این حسینیه در حاشیه اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله تعزیه‌خوانی و چهارپایه خوانی کودکان و برپایی غرفه‌های چایخانه کودک، قصه‌گویی واقعه کربلا و نقاشی و رنگ‌آمیزی هر روز بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ جایزه کودکانه به کودکان اهدا شد تا موجب ماندگاری محتوای این برنامه‌ها در ذهن کودکان شده و انس بیشتری با این مجالس و محافل پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha