یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
دیدار با مدیر کل بنیاد شهید استان ،مشاور امور ایثارگران در استانداری

حوزه/ استاندار همدان گفت: خانواده معظم شهداء، جانبازان سرافراز، رزمندگان و ایثارگران چشم و چراغ ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از همدان، قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید استان، مشاور امور ایثارگران در استانداری، معاونین بنیاد و جمعی از ایثارگران استان بمناسبت هفته دولت اظهار داشت: خانواده معظم شهداء، جانبازان سرافراز، رزمندگان و ایثارگران چشم و چراغ ایران اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه جانبازان نزد خداوند متعال، اجر و پاداش معنوی شهادت را دارند، گفت: هیچ پاداش مادی از خودگذشتگی و فداکاری‌ آنها را جبران نمی‌کند؛ کارکنان بنیاد شهید، خادمین شهداء و ایثارگران هستند که خداوند خدمات و زحمات آنان را جبران خواهد کرد.

استاندار همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، ابراز کرد: شهیدان رجایی و باهنر با نیت پاک خود الگوی مدیران و مردم هستند.

مجید صفدریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز در این دیدار گفت: از تلاش‌ها و حمایت‌های استاندار در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بهبود وضعیت جامعه ایثارگران تقدیر می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دولت سیزدهم و مجموعه استانداری همدان به ویژه استاندار آزاده و جانباز، تصریح کرد: بسیج مدیران استانی در اجرای طرح سپاس و برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان نیز که بزرگترین رویداد فرهنگی سال گذشته بود، با پشتیبانی‌ها و تلاش‌های استاندار جهادی همدان به خوبی و شایستگی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha