دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
دیدار

حوزه/ مدیرکل صداوسیمای استان قم گفت: فرهنگ سازی در مباحث مختلف مربوط به زن و خانواده ضرورت امروز جامعه است و هیچ کاری مثل کارهای فرهنگی در جامعه تاثیرگذار نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، احمد پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای استان قم در دیدار با رئیس و جمعی از اعضای بسیج جامعه زنان قم با بیان اینکه امروزه نسل جوان تشنه کارهای فرهنگی است، تصریح کرد: باید برای نسل جوان برنامه ریزی ها و کارهای فرهنگی مختلفی صورت بگیرد و جامعه بسیج به عنوان یکی از متولیان فرهنگی جامعه با جریان سازی فرهنگی و رسانه ای، جوانان را به سبک زندگی ایرانی اسلامی جذب کند و در این راه رسانه ملی نیز تمام توان خود را برای ساخت برنامه های فاخر در این زمینه و همکاری با جامعه بسیج انجام می دهد.

خانم زینب فرخ، رئیس بسیج جامعه زنان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های مختلف بسیج جامعه زنان در استان قم، بیان داشت: عمده کار بسیج جامعه زنان، برنامه ریزی های فرهنگی و انجام کارهای فرهنگی در زمینه تعالی زن و خانواده است.

فرخ ادامه داد: برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری دانش بنیان مثل "فردخت" در زمینه عفاف و حجاب، برگزاری جشنواره های رسانه ای "طنین" با موضوع روایت بانوان موفق، برگزاری اردوهای جهادی با موضوعات فرهنگی به ویژه در مناطق محروم و ... از جمله فعالیت های فرهنگی بسیج جامعه زنان است که اگر بتوانیم این اقدامات را با ارتباط و تعامل بیشتر با صدا و سیما در جامعه منعکس کنیم، می توانیم تاثیرات مطلوبی در میان خانواده ها ایجاد کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha