یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
معین

حوزه/ مدیر روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان از ارائه آثار و تولیدات علمی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی طلاب زبان دان و فعالان بین الملل حوزه علمیه خراسان در نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی این حوزه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین معین، مدیر روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان، در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی، درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، ضمن اشاره به برپایی غرفه فعالیت های پژوهشی طلاب زباندان و مستعدان عرصه بین الملل این حوزه، گفت: در نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان برای اولین بار مقرر شد غرفه‌ای به فعالیت‌های پژوهشی طلاب زباندان و مستعدان عرصه بین‌الملل حوزه علمیه خراسان اختصاص یابد.

وی ضمن فراخوان از طلاب زبان دان حوزه علمیه خراسان در راستای ارائه دستاوردها و تولیدات علمی پژوهشی، تصریح کرد: طلاب زبان دان و فعالان عرصه بین الملل، می توانند مجموعه تولیدات و آثار پژوهشی خود را از قبیل چاپ مقالات، کتب و سایر فعالیت های علمی را به مدیریت روابط ملی و بین الملل حوزه ارسال نمایند تا در نمایشگاه ارائه شود.

مدیر روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان این اتفاق را برای نخستین بار عنوان و ابراز کرد: این ارائه تولیدات طلاب زبان دان و اختصاص غرفه به مجموعه آثار آنان برای نخستین بار و با هماهنگی معاونت علمی حوزه علمیه خراسان صورت می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین معین با بیان این که طلاب حوزه علمیه خراسان در زمینه های مختلف بین الملل از جمله فعالیت های تبلیغی، علمی، پژوهشی و دیگر عرصه های علمی فعالیت های خوبی را دارند، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه ایام مغتنمی در راستای ارائه توانمندی های طلاب زبان دان و فرصت ارزشمندی در معرفی آثار آنان خواهد بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha