جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام بیات گفت: ماهیت رژیم صهیونیستی جنگ و خونریزی بوده و دستش به خون هزاران هزار شهید مظلوم آلوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام حسن بیات امام جمعه موقت زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و شهادت تعدادی از نیروهای حزب‌الله لبنان اشاره کرد و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در صدد ایجاد تلفات در حزب الله است تا از ناحیه مقاومت آسوده باشد، ولی به چنین هدفی نخواهد رسید.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در صدد ایجاد بازدارندگی در برابر مقاومت است ولی تاکنون نتوانسته کاری از پیش ببرد.

امام جمعه موقت زنجان، به ضرورت دقت و هوشیاری در بهره‌گیری از لوازم ارتباطی جدید اشاره کرد و افزود: دشمن تلاش می‌کند تا از هر طریقی که شده به ما صدمه بزند و لذا باید در این زمینه کاملا هوشیار باشیم.

وی به ۹ مهرماه روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی اشاره کرد و گفت: ۱۶ هزار کودک بیگناه و معصوم طی یک سال گذشته در غزه به شهادت رسیده و ۱۷ هزار نفر نیز زخمی شده‌اند که این نشان از ماهیت خونریز رژیم اشغالگر دارد.

حجت الاسلام بیات به بی‌تفاوتی مجامع جهانی در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و یادآور شد: برخی مقام‌های غربی اظهارات وقیحانه‌ای در خصوص پاک کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی دارند، ولی امید ما به خداست و با اتحاد و پرهیز از اختلاف در جهان اسلام است که وعده نصرت الهی محقق می‌شود.

حجت الاسلام بیات به ۲۰ مهرماه روز جهانی سالمندان اشاره کرد و گفت: پدران و مادران سالمند ذخایر و برکت جامعه هستند و باید در تکریم آنان دقت و توجه داشته باشیم.

امام جمعه موقت زنجان ابراز کرد: اگر اهل تقوا باشیم نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان هم نمی‌تواند صدمه‌ای به ما بزند.

وی خاطرنشان کرد: ثمره تقوا برای خود انسان است و خداوند بی نیاز از تقوای بندگان است، تقوا موجب غلبه بر حرص و بخل درونی و امیال نفسانی است، باعث هدایت انسان به مسیر سعادت می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha