سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
نماز جمعه اهواز موسوی فرد امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند برای عمل به وظیفه نه تعلل می کنیم و نه شتابزده می شویم. بعضی ها همراه با جریان رسانه ای دشمن شدند و هجمه هایی را با عنوان مطالبه گری به فرماندهان نیروهای مسلح وارد کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سیّد عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز، در مصلی امام خمینی(ره)، با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، گفت: فرهنگسازان جامعه باید بین حرف و عمل هماهنگی ایجاد کنند چراکه به عنوان اثرگذارترین مؤلفه در بحث تربیت است.

وی در خصوص تفاوت بین ادعا و عمل نسبت به شیعه بودن، بیان کرد: بر اساس روایتی از اهل بیت(ع)، شیعه حقیقی کسی است که از روایات و گفتار تبعیت می کنند و نسبت به همه امرها بدون استثناء عمل می کنند.

امام جمعه اهواز در خصوص دو مطالبه "حجاب و فرزندآوری" بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر توجه به این دو مسئله تاکیدات بسیاری داشته اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه نصر، گفت: در حالی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دست های لرزان سخنرانی می کند اما می بینیم که رهبر معظم انقلاب با شجاعت در نماز جمعه و با اطلاع قبلی به سخنرانی پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند برای عمل به وظیفه نه تعلل می کنیم و نه شتابزده می شویم. بعضی ها همراه با جریان رسانه ای دشمن شدند و هجمه هایی را با عنوان مطالبه گری به فرماندهان نیروهای مسلح وارد کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha