دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
مهدوی محمدی فر - کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت، دشمن با تمام امکانات در جنگ نرم درصدد ضربه زدن به اسلام و مسلمین است و از این رو باید پاسخ های مناسبی به این هجمه از حملات داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، جمعی از طلاب حوزه کرمانشاه  از نمایش فصل شیدایی بازدید کردند؛ در این بازدید که مسئولان حوزه و جمعی از طلاب و روحانیون حضور داشتند، پس از اقامه نماز جماعت برای تماشای برنامه های این نمایش بسیار زیبا و ماندگاردر میان مردم قرار گرفتند.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه در مورد این نمایش عنوان کرد : اجرای این چنین برنامه های زیبا و آموزنده و نمایش های دینی موجب آگاهی بیشتر جوانان و شفاف سازی در زمینه های مختلف برای آنها شده و نقش مهمی برای قرار گرفتن در مسیر اصلی ایفا مینماید.

وی با اشاره به اینکه در این نمایش از تکنولوژی و امکانات و همچنین علم روز استفاده شده است  عنوان کرد : جذابیت این نمایش در زمینه های مختلف موجب جذب برای برای تماشای آن شده و می تواند پاسخ مناسبی برای شبهه های ایجاد شده در اذهان بعضی افراد باشد.

 حجت الاسلام محمدی فر به حضور و استقبال گسترده مردم از نمایش «فصل شیدایی» وی گفت : زحمات مسولین برای برگزاری این نمایش قابل تقدیر  است چراکه زندگی و مجاهدت شهدای انقلاب اسلامی را در زمان جنگ تحمیلی به تصویر کشید، می تواند اثرات بسیار خوب و ماندگاری داشته باشد.

 معاون تهذیب حوزه علمیه استان، با تاکید براینکه حوزویان هنر اسلامی را در قالب ابرازهای روز ارائه دهند، عنوان کرد : دشمن در حال حاضر با تمام امکانات و جنگ نرم درصدد ضربه زدن به اسلام و مسلمین است و از این رو باید پاسخ های مناسبی به این هجمه از حملات داده شود که برنامه هایی همچون فصل شیدایی در این زمینه بسیار تاثیر گزار خواهد بود.

حجت الاسلام محمدی فر گفت: تمام برنامه های این نمایش دارای پیام خاصی به مخاطبین خود بوده  که رشادت و دلاوری رزمندگان اسلام را برای دفاع از اسلام و انقلاب به نمایش میگذارد و دارای پیام عفاف ، شهات و ایثار است که برای نسل جوان بسیار مفید و کارآمد خواهد بود

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha