سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
جهیزیه

حوزه/ مراسم اهداء جهیزیه با عنوان «از جنس فدک» در راستای حمایت از زوج‌های جوان ماهشهری در محل مصلا شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مراسم اهداء جهیزیه با عنوان «از جنس فدک» در راستای حمایت از زوج‌های جوان ماهشهری در محل مصلا شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد.

در این خصوص حجت‌الاسلام موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین برنامه‌هایی در راستای کمک‌رسانی، حمایت و ترغیب جوانان به امر ازدواج از کلیه عوامل و دست‌اندرکاران این مراسم تشکر و قدردانی کرد.

وی با ارائه پیشنهادهایی در زمینه تسهیل در امر ازدواج و اشتغال جوانان اظهارداشت: ضرورت دارد در شهرستان ستاد و کارگروهی جهت پرداختن به موضوع ازدواج و اشتغال جوانان به‌صورت تخصصی و بین بخشی با همکاری مجموعه‌های خیریه شکل گیرد تا جوانان جویای کار و آماده برای تشکیل زندگی مشترک، ملجأ و تکیه‌گاهی را در کنار خود داشته باشند.

 لازم به ذکر است، آیین اهداء جهیزیه با همکاری امام جمعه، بنیاد برکت، شهرداری، ستاد غدیر و خیرین مرکز نیکوکاری کریم آل طاها هیأت فاطمیون شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha