جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
13 آبان

حوزه/ درگیری نظام استکبار با نظام اسلامی صرفاً مسئله‌ای سیاسی یا امنیتی نیست، بلکه اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین وجه آن مبارزه دائمی جبهه باطل با جبهه حق می باشد که وعده الهی نوید بخش پیروزی و غلبه مومنین بر مستکبرین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مرکز بسیج اساتید،مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم به مناسبت روز ملی استکبار ستیزی( ۱۳ آبان)به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ....[آیه ۷۵ سوره نساء]
* تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.امام خمینی (ره)
* سیاست ما سیاست آشتی‌ناپذیری با آمریکاست. مقام معظم رهبری
* پیام ۱۳ آبان این است که باید در مقابل توطئه دشمنان هوشیار باشیم. آیت الله جوادی آملی
* استکبار سرچشمه بدبختیهای بزرگی است که در جهان انسانیّت رخ داد. آیت الله مکارم شیرازی
* در روز ۱۳ آبان فرهنگ جهاد و شهادت باید همیشه زنده بماند و روز به روز پررنگ تر شود.آیت الله نوری همدانی
* صدای استکبارستیزی انقلاب اسلامی صدای مکتب امام حسین‌ (ع) است آیت‌الله‌ صافی گلپایگانی
* امروز استکبار با راهبرد «اختلاف بینداز و حکومت کن» وارد صحنه شده است آیت الله سبحانی

وقایع و رویدادهای یوم الله ۱۳ آبان” تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه، کشتار وحشیانه دانش آموزان به دست رژیم شاهنشاهی و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره)”، به عنوان نماد استکبار ستیزی و مظهر مقاومت و ایستادگی ملت عزیز ایران اسلامی است.

ملت بصیر ایران با تمسک به حبل‌اللَّه و آیه شریفه قرآن کریم که فرمود: «فمن یکفر بالطاغوت و یؤمن باللَّه فقد استمسک بالعروة الوثقی» با ایمان به خدا و کفر به طاغوت که امروز رژیم ایالات متحده امریکا و رژیم کودک کش اسرائیل مصداق آن است، علی رغم همه دشمنی ها در حال عبور از مسیرهای سخت برای رسیدن به قله های رفیع رفاه مادی و آسایش معنوی است.

درگیری نظام استکبار با نظام اسلامی صرفاً مسئله‌ای سیاسی یا امنیتی نیست بلکه اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین وجه آن مبارزه دائمی جبهه باطل با جبهه حق می باشد که وعده الهی نوید بخش پیروزی و غلبه مومنین بر مستکبرین است.

ملت ایران که در گام اول انقلاب با همه کاستی ها و بی تجربگی در این زمینه بر دشمنان و مستکبرین پیروز شد؛ در گام دوم نیز اهداف دشمنان در مخدوش نمودن عزّت ملّی و تضعیف عوامل اقتدار ملّی، و از بین بردن ایمان، حیا و عفاف و پایبندی به مبانی دینی مردم را به حول و قوّه‌ی الهی؛ خنثی و نقش برآب خواهد کرد.

بسیج اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم همراه با مردم شهیدپرور و انقلابی با ابراز خشم و نفرت و با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حمایت و پشتیبانی خود را از مبارزات ملت های منطقه و محور مقاومت به ویژه مسلمانان یمن و فلسطین اعلام می نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha