یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
پورذهبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مدیران در جامعه اسلامی باید همواره در دسترس بوده و پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار داشت: مدیران در جامعه اسلامی باید همواره در دسترس بوده و پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

وی ادامه داد: مدیران و مسئولان باید بخشی از فرصت خود را به صورت هفتگی به دیدار با مردم و ارباب رجوع اختصاص دهند.

این استاد حوزه تصریح کرد: کسانی که در مسند مدیریت و مسئولیت هستند باید قدر موقعیت ها را بدانند و از لحظه لحظه زندگی خود برای خدمت به مردم و جامعه اسلامی هزینه کنند و همواره خود را در مقابل جامعه پاسخگو بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مدیران از همان روز نخست مدیریت تا پایان دوران تصدی خویش همواره باید رفتاری یکسان در قبال مردم داشته باشد و در انجام هرگونه خدمتی به مردم هیچ کوتاهی نکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند «ما نوکر مردم هستیم و باید خالصانه و با فروتنی در خدمت اقشار مختلف ملت باشیم و مودبانه سخن گفتن و نرمخویی با مردم، سرلوحه رفتار مدیران باشد»، بنابراین باید این گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی سرلوحه کار ما باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha