جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تظاهرات در حمایت از شیخ نمر

حوزه/ طلاب و روحانیون باید با حضور در فضای مجازی و آگاه بخشی به مسلمانان و جهانیان، به خونخواهی همه مظلومان به ویژه شیخ نمر، به پا خیزند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی، امروز در تجمع طلاب و روحانیون الیگودرز با اشاره به جنایات سعودی ها، گفت: رژیم آل سعود بداند با این اقدامات موهن و بی رحمانه، راه به جایی نخواهد برد و هر روز در نزد مردم و جهانیان آزاده منفورتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه آل سعود روز به روز بر بی تدبیری و بی خردی خود می افزاید، تصریح کرد: حکام آل سعود با کشتار بی رحمانه حجاج در فاجعه منا و اجرای حکم اعدام ظالمانه روحانی مبارز شیعه، روز به روز در منجلاب تباهی فرو خواهند رفت و تاوان خون های به ناحق ریخته مدافعان حق و حقیقت را خواهند داد.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به این که آل سعود دست نشانده استکبار جهانی است، خاطر نشان کرد: رژیم آل سعود سعی دارد با شیعه کشی، شیعیان را محدود کند، اما غافل از این که شیعیان حق طلب به تاسی از حسین بن علی(ع) همواره فریاد آزادی خواهی و زیر بار نرفتن ظلم و ستم را سر خواهند داد.

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان این که آل سعود اختیار و تکلیف خود را به دست آمریکا و صهیونیست ها منحوس سپرده، تصریح کرد: توطئه استکبار جهانی برای به راه انداختن تفرقه و دشمنی بین شیعه و سنی است، با وحدت و همدلی مسمانان آزاده خنثی شده و روز به روز بر اقتدار و عظمت اسلام افزوده خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در پایان تاکید کرد: طلاب و روحانیون باید با حضور در فضای مجازی و آگاه بخشی به مسلمانان، به خونخواهی همه مظلومان به ویژه شیخ نمر به پا خیزند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha