جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 یادواره شهدای خوزستانی مدافع حرم در قم

یادواره ۲۵ تن از شهدای اخیر مدافع حرم از استان خوزستان با حضور دبیر کل کنگره شهدای روحانی کشور در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم که شب گذشته به همت دفتر آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و بسیج طلاب و روحانیون این استان در قم برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور ، دبیر کل کنگره شهدای روحانی کشور به ایراد سخن پرداخت.

حجت الاسلام جلیل علی نژاد، از دست اندرکاران برگزاری این یادواره در گفتگو با خبرنگار حوزه با بیان این که تاکنون از استان خوزستان حدود 50 شهید مدافع حرم ، خون مطهر خود را تقدیم اسلام و مکتب اهل بیت(ع) نموده اند، اظهار داشت: این یادواره در واقع دومین برنامه طلاب و روحانیون خوزستانی است که بار اول با حضور آیت الله موسوی جزایری، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

وی افزود: این برنامه کوچکترین وظیفه ما در گرامیداشت یاد و خاطره 25 تن از شهدای اخیر مدافع حرم است که به ویژه پنج تن از آن ها جزو شهدای روحانی از استان خوزستان هستند.

این استاد حوزه با تاکید بر لزوم تداوم این گونه برنامه های بزرگداشت که اثرات و برکات معنوی بسیاری به همراه دارد، گفت: امروز شهدای مدافع حرم و از جمله شهدای روحانی مایه افتخار همه ما و نماد عزت و اقتدار شیعه در جهان در عین مظلومیت هستند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha