دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ |۱۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 27, 2024
پویش همراهان سفر

حوزه/ پویش همراهان سفر با هدف ارتقای فرهنگ ترافیکی و افزایش ضریب ایمنی سفرهای برون‌شهری همزمان با سراسر کشور در استان قم در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حسین زنجیرانی فراهانی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم با اشاره به اجرای پویش همراهان سفر در ۱۰۰ ایستگاه بین جاده در کشور، هدف از برپایی آن را ارتقای فرهنگ ترافیکی و افزایش ضریب ایمنی سفرهای برون‌شهری دانست و گفت: این پویش در استان قم از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱، در دو ایستگاه مجتمع‌های خدماتی زیتون و دنیز واقع درآزادراه قم_تهران و بزرگراه قم_ سلفچگان در حال اجراست و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این طرح با همکاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم، صدا و سیمای مرکز قم و ستاد اقامه نمازاستان برپا شده است و برنامه‌های متنوع و مناسب با ایام ماه مبارک رمضان مثل اقامه نماز جماعت، توزیع بسته‌های افطاری، برگزاری مسابقه، اجرای نمایش و سرود تقدیم میهمانان و مسافران جاده‌ای می‌شود.

همچنین برنامه رادیویی صدای راهبران به تهیه کنندگی امیر حسین یاوری تا ۱۵ فروردین هر روز از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ همراه با این پویش از محل مجتمع خدماتی زیتون به صورت زنده از رادیو قم پخش می‌شود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha