دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
کد خبر: 1160299
۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
تبریز

حوزه/ ارتشیان در مراسمی در تبریز از حدود ۴ دهه خدمات شهید حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، در این مراسم که امروز در سینما سرباز تبریز برگزار شد، یاد و خاطره شهید حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم که سابقه چند دهه خدمت به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی کل ارتش و لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهداء آذربایجان را داشت گرامی داشته شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان در این مراسم یکی از عوامل اصلی افتخارات و برگ‌های زرین در تاریخ ارتش جمهوری اسلامی ایران را وجود شهید آل هاشم دانست.

امیر سرتیپ شفیعی، شهید حجت الاسلام و المسلمین هاشم را اسوه نظامی گری و پادررکابی ارتش خواند و گفت: وی نزدیک ۴ دهه هدایت ارتش بر روی ریل ولایت را با روش‌های جوان پسندانه عهده دار بود.

وی نفوذ کلام رفتاری، اخلاقی و علمی را از ویژگی‌های بارز شهید آل هاشم بیان کرد و افزود: او مرد عمل و سنگ صبور جوانان و پیشکسوتان استان بود و اکنون هیچ خانه‌ای در استان نیست که در فراق امام جمعه فقید اشک نریخته باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان همچنین ثبت خاطرات مردم از شهید حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم و انتشار آن به صورت کتاب را خواستار شد و تاکید کرد: نگذاریم یاد و خاطره مردان بزرگی همچون رئیس جمهور و امام جمعه شهید و سایر عزیزانی که در مسیر خدمت به شهادت رسیدند فراموش شود و برای عملیاتی شدن دغدغه‌های آنها تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha