شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: امروز جهان می‌بینند که صهیونیست‌ها چگونه در بحث نسل کشی و جنایت گوی سبقت را از دیگر جنایتکاران جهان همانند هیتلر و چنگیز خان ربوده است.

ماموستا محمدامین راستی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان ضمن تسلیت مجدد شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان شهید جمهور، اظهار داشت: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد بودیم که بدترین و بی سابقه ترین جنایات علیه آوارگان فلسطینی در جنوب غزه توسط رژیم سفاک صهیونیستی انجام گفت.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج افزود: رژیم صهیونیستی با زیر پا گذاشتن تمام قوانین جهانی و همچنین به سخره گرفتن حقوق بشر به چادرهای آوارگان فلسطینی در جنوب غزه یعنی رفح حمله کرد و این چادرها را که افراد بی‌گناه در آن به صورت موقت سکنی گزیده بودند را به آتش کشاند که بسیاری از مردم ساکن در این اردوگاه در آتش سوختند و به شهادت رسیدند که این بزرگترین و وحشیانه‌ترین جنایت علیه بشریت می‌باشد.

وی با تأکید بر اینکه جهان امروز باید در مقابل رژیم صهیونیستی و جنایاتش موضع قاطع و محکمی اتخاذ کند، خاطرنشان کرد: امروز جهان می‌بینند که صهیونیست‌ها چگونه در بحث نسل کشی و جنایت گوی سبقت را از دیگر جنایتکاران جهان همانند هیتلر و چنگیز خان ربوده است، بنابراین شایسته است که جهان در مقابل این جنایات بی‌سابقه جبهه خود را مشخص کنند و اجازه ندهند که این نسل کشی در قرن بیست و یکم که قرن فرهنگ و تمدن نامیده می‌شود، اتفاق بیفتد.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج یادآور شد: تاکنون جهانیان به ویژه برخی کشورهای اسلامی هیچ کاری برای مردم بی‌دفاع غزه و رفح انجام نداده‌اند و تنها کاری که تاکنون از آنها دیده‌ایم تصویب قطعنامه‌هایی بوده که هیچ وقت اجرایی نشده‌اند و تنها در حد یک جلسه و نشست بدون خروجی بوده است، به نحوی که به هیچ عنوان سودی به حال مردمان مسلمان و بی‌گناه فلسطین نداشته و ندارد.

وی تصریح کرد: امروز باید جهانیان موضع قاطع خویش را در مقابل صهیونیست‌ها مشخص کنند و اجازه ندهند که این جنایات که انسانیت را زیر سئوال برده بیش از این تکرار شود.

ماموستا راستی یادآور شد: امروز جهان اسلام برای ملت فلسطین و غزه و رفح عزادار است ولی باید اذعان کرد که این عزاداری هیچ سودی به حال مردم فلسطین ندارد و اگر ما دلسوز آنان هستیم باید یک صدا و یک دل در مقابل رژیم صهیونیستی قیام کنیم و آنان را از این نسل کشی و جنایات ضد بشری پشیمان نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha