شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
تکریم و معارفه

حوزه/ فرمانده کل سپاه در حکمی سردار سرتیپ رمضان شریف را به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه و مسئول مرکز اسناد معرفی کرد و همچنین سردار علی‌محمد نائینی با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به‌عنوان معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیین تکریم و معارفه معاون روابط عمومی سپاه و مسئول مرکز اسناد دفاع مقدس امروز ( چهارشنبه) با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه  ، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی دیگر از فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری  و مدیران رسانه ای در محل ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

در این آیین فرمانده کل سپاه در حکمی سردار سرتیپ پاسدار  رمضان شریف را به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه و مسئول مرکز اسناد دفاع مقدس " معرفی کرد؛  همچنین سردار علی‌محمد نائینی با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به‌عنوان معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شد.

سردار رمضان شریف پیش از این طی مدت ۱۸ سال مسئولیت سخنگویی و معاونت روابط عمومی سپاه را عهده‌دار بود و سردار علی محمد نائینی نیز به مدت ۷ سال مسئولیت  مرکز اسناد دفاع مقدس سپاه را برعهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha