شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها

بزرگداشت شهادت میهمان عزیز جمهوری اسلامی ایران حاج اسماعیل هنیه از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب و نهادهای عالی حوزوی و با حضور شخصیت‌ها و اقشار مختلف مردم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم بزرگداشت شهادت میهمان عزیز جمهوری اسلامی ایران حاج اسماعیل هنیه، امشب بعد از نماز مغرب و عشاء از طرف دفتر مقام معظم رهبری در قم، آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، شخصیت های حوزوی، جمعی از اعضای مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه، مسئولان استانی و زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در این مراسم شرکت کردند.

این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه حاج عباس حیدرزاده به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداخت.

آیت الله سیداحمد خاتمی عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران هم در این مراسم به سخنرانی پرداخت.

عملیاتی سخت‌تر از وعده صادق در انتظار صهیونیست‌هاست 

آیت الله خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این که براساس پیام رهبری خونخواهی را وظیفه خود می‌دانیم و قطعا این کار را خواهیم کرد، گفت: صهیونیست‌ها خوابشان نبرد و بدانند عملیاتی سخت‌تر از وعده صادق در انتظار آنهاست.

وی با اشاره به اینکه دشمنان مهمان کشورمان را در تهران به شهادت رساندند و دچار جنایت شدند گفت: رژیم صهیونیستی به عنوان قاتل و مباشر در این عملیات تروریستی شناخته می‌شود و مردم یکپارچه انتقام را به عنوان خواسته فقهی و دینی خواستار هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از برخی غرب گرایان داخلی که آمریکا را تطهیر می‌کنند و می‌خواهند حساب آمریکا را از اسرائیل جدا کنند و مسئولان را نصیحت می‌کنند که انتقام گرفته نشود گفت: آمریکا مباشر و همکار اصلی رژیم صهیونیستی در کشتار و قتل عام مردم غزه است و غرب گرایان، ایران را نصیحت می‌کنند که انتقام نگیرد؛ اما بدانند امروز تنها یک صدا از ایران اسلامی بلند می‌شود و این صدا موضع و حرف رهبر معظم انقلاب و مردم است و این صدا به صورت حق بر انتقام تاکید دارد.

آیت الله خاتمی افزود: انتقام به صورت قطعی صورت خواهد گرفت، اما کیفیت انتقام، زمان، مکان و چگونگی آن بر اساس تدبیر و هوشیاری صورت خواهد گرفت و نظام اسلامی با تدبیر مصمم به انتقام است. 

عضو فقهای شورای نگهبان خاطرنشان کرد: این تدبیر در عملیات وعده صادق صورت گرفت و در این عملیات هم تدبیر لازم انجام خواهد شد.

تکمیل می شود...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha