سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
همکاری ستاد اقامه نماز با آستان قدس رضوی درباره مجتمع‌های میان راهی

حوزه/ معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور از همکاری با آستان قدس رضوی در بخش مجتمع‌های میان راهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سید علی مهدیان معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور در حاشیه نشست مشترک مسئولان راهداری، ستاد اقامه نماز و مدیرعامل مؤسسه موقوفه زائر بنیاد کرامت رضوی، اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و آستان قدس رضوی قرار شد در موضوع جانمایی، ساماندهی و نظارت و ارزیابی مجتمع‌های بین‌راهی در قالب تفاهم‌نامه، اقداماتی را به انجام برسانیم.

وی گفت: ستاد اقامه نماز بر حسب جایگاه قانونی که دارد ضمن شناسایی ظرفیت‌های ملی و استانی و توانایی‌های نرم‌افزاری و ظرفیت‌های موجود در مرکز تخصصی نماز قم و مشهد مقدس، آمادگی دارد نسبت به تولید محتوا و معرفی و اعزام روحانیون برای افزایش سطح ارائه خدمات به زائران در مجتمع‌های میان راهی همکاری کند.

جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی نیز در حاشیه این نشست گفت: وجود مجتمع‌های میان راهی آستان قدس رضوی باتوجه‌به نوع نگاه فرهنگی و خدمات‌دهی به زائر، اهمیت زیادی دارد.

وی یادآور شد: جایگاه مشهدالرضا(ع) به‌عنوان قطب عالم تشیع در شمال شرق کشور باعث تردد بالا در جاده‌های این استان شده که نیازمند ارائه خدمات به زائران در مجتمع‌های میان راهی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ۶۰ مجتمع میان راهی در جاده‌های خراسان رضوی مشغول ارائه خدمات به زائران و مسافران بوده و ۵ مجتمع میان راهی دیگر نیز تا پایان سال جاری به این تعداد افزوده خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha