سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد

حوزه/ رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد با اعلام برنامه‌های این نهاد در ماه ربیع‌الاول از حضور مبلغان و مبلغات متخصص در حوزه خانواده در مدارس یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام مهدی دادآفرین در گفتگویی با اشاره به برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی یزد در ماه ربیع الاول، گفت: به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) پویش «من برای امام زمانم» با هدف ایجاد انگیزه برای یادآوری منجی و وظیفه شناسی ما نسبت به ایشان راه اندازی شده و به جملات برگزیده جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد از برگزاری نشست های خودمانی با دختران مدارس متوسطه دوره دوم خبر داد و افزود: این نشست ها با حضور مبلغان و مبلغات متخصص در حوزه تشکیل خانواده برگزار و به تبیین جایگاه و اهمیت تشکیل خانواده می پردازند.

حجت الاسلام دادآفرین با گرامیداشت هفته وحدت بیان کرد: به این مناسبت نشست تقریبی بین علمای شیعه و اهل سنت با دعوت از اساتید متخصص برنامه‌ریزی و در طول این هفته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته وقف هم نشستی با خیران برگزار و اهمیت جایگاه وقف و تبیین بسترهای نیاز به وقف و اولویت دار بیان خواهد شد و راهکارهای ایجاد موقوفات جدید در سطح استان مورد بررسی قرار می گیرد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد، اعزام مبلغ به مجالس خانگی و تبیین اهمیت وقف به عموم مردم را از دیگر برنامه های این نهاد به مناسبت گرامیداشت دهه وقف بیان کرد.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا و سرکشی از خانواده شهدا، نشر محتواهای منبری در حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت را از جمله برنامه های این هفته برشمرد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد با اشاره به بازگشایی مدارس نیز گفت: به این مناسبت زنگ مدارس به صدا در می آیدکه حضور روحانیت به همراه مسئولان در این مراسم رقم خورده و در سخنانی در زمینه علم و علم آموزی از منظر اسلام و بیان هدف علم آموزی که منجر به خدمت به خلق شود، صحبت می کنند.

حجت الاسلام دادآفرین در پایان اضافه کرد: به مناسبت روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، پویش نقاشی کودکان و نوجوانان برای همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و غزه برگزار و در پایان هم برترین‌ها معرفی و جوایزی اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha