جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
اجرای پروژه‌های عمرانی در ۷۴۱ بقعه متبرکه

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از اجرای پروژه های عمرانی در ۷۴۱ بقعه متبرکه از سال گذشته تاکنون خبر داد و گفت: زیربنای پروژه‌های در حال انجام ۴۶۰۸۰۷ مترمربع است که ۷۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت و گویی، درباره برخی فعالیت‌های اوقاف از سال گذشته تاکنون گفت: در زمینه تکمیل، نوسازِی و مقاوم سازی، بازسازی و تعمیر و نگه داری در حال حاضر در ۷۴۱ بقعه پروژه عمرانی صورت گرفته که در دست اقدام است.

وی اظهار کرد: زیربنای پروژه‌های در حال انجام ۴۶۰۸۰۷ مترمربع است که ۷۸ درصد رشد داشته و در برنامه پروژه های عمرانی موقوفات در حوزه سرمایه گذاری تعداد ۲۲۵ پروژه تعریف شده که میزان مساحت این پروژه‌ها بیش از ۴ میلیون مترمربع است.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در طرح نهضت ملی مسکن ده پروژه در شش استان درحال انجام است که بیش از ۱۱ میلیون متر مربع در این پروژه ها استفاده شده است و در راستای سرمایه گذاری در موقوفات کمیسیون اقتصادی در سازمان در حال حاضر ۸۵۹ مصوبه از ابتدا تشکیل شده که برخی در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha