جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ |۱۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 26, 2024
سرهنگ پورشمسی

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم رژه نیروهای مسلح یزد گفت: دفاع مقدس ما ادامه فریاد «هیهات مناالذله» امام حسین(ع) و یاران باوفایش در عاشوراست که با همراهی بی نظیر مردم در جهان جاری و ساری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، سرهنگ رضا پورشمسی در جمع مردم دارالعباده یزد، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی یزد در مراسم حماسی رژه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ با خیرمقدم به همه اقشار شرکت کننده در مراسم و تقدیر از همه برگزار کنندگان اظهار کرد: دفاع مقدس عرصه تقابل اسلام و استکبار بود که به امید نصرت الهی به نفع دینداران و لایتمداران جهان به پایان رسید.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس ما بر مبنای عبارت حماسی امیر مؤمنان علی(ع) در جنگ صفین در مقابله با قاسطین که فرمودند: «الموت فی حیاتکم مقهورین و الحیاة فی موتکم قاهرین» یعنی حیات و زندگی همراه با ذلت، مرگ است و مرگ همراه با عزت، حیات و زندگی است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد  خاطر نشان کرد: دفاع مقدس ما ادامه فریادهای «هیهات مناالذله» امام حسین(ع) و یاران باوفایش در عاشوراست که با همراهی بی نظیر مردم در جهان جاری و ساری شد.

پورشمسی ابراز کرد: امروز  نیروهای نظامی و انتظامی استان و بسیجیان در یادل با توکل به قدرت لایزال الهی، گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت العظمی امام خامنه ای هستند.

وی در پایان سخنانش با اشاره به آیه ۱۱۳ سوره هود یادآور شد: خداوند به ما امر فرموده است که «ولَا تَرْکَنُوا إِلَی الَّذِینَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّکُمُ النَّارُ وَمَا لَکُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِیَاءَ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ»

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha