چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
روحانی

حوزه/ حجت الاسبلام و المسلمین روحانی، دقایقی قبل از طریق فرودگاه بین المللی شهید مدنی وارد تبریز شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار و جمعی از نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین روحانی، رئیس جمهور به همراه هیئتی از مسئولان عالی رتبه کشور، دقایقی قبل وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز شد.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی هنگام ورود به تبریز، مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان شرقی ، جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های میانه و سراب نخستین برنامه رئیس جمهور در این سفر است.

همچنین همزمان با این سفر، ۱۸ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با هزینه ای افزون بر ۳۳ هزار میلیارد ریال در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بر پایه این گزارش، عملیات اجرایی ۴ طرح مهم با اعتبار ۱۷ هزار میلیارد ریال، بخشی از پروژه هایی است که قرار است با حضور رئیس جمهور، افتتاح شوند.

به گفته استاندار آذربایجان شرقی مراسم افتتاح راه‌آهن میانه - بستان‌آباد به عنوان مهم ترین طرح قابل افتتاح در این سفر، با حضور رئیس جمهور در شهرستان بستان‌آباد برگزار می‌شود و بهره‌برداری از دیگر طرح‌ها به صورت ویدئوکنفرانس با دستور رئیس جمهور خواهد بود

شرکت در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی و نشست خبری دیگر برنامه های دکتر روحانی در این سفر یک روزه اعلام شده است.


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha