پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
حصاری

حوزه/ چهارمین کارگاه مشاوره ویژه مدیران و معاونین مدارس علمیه آذربایجان‌غربی، به مدت دو روز در ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام سجاد ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در ارومیه از برگزاری چهارمین کارگاه مشاوره در ارومیه خبر داد و اظهار داشت: چهارمین دوره مشاوره تکمیلی ویژه مدیران و معاونین تهذیب مدارس علمیه آذربایجان‌غربی، با حضور حجت الاسلام سعید حصاری در ارومیه به مدت دو روز، روزهای پنج‌شنبه و جمعه، در ارومیه برگزار شد.

وی ادامه داد: کارگاه‌های مقدماتی به صورت ده دوره و در آن‌ها مشاوره‌های تحصیلی، سبک زندگی، انگیزه‌های تحصیلی، برنامه‌ریزی و چگونگی تغذیه و برنامه خواب طلاب آموزش داده شده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان‌غربی افزود: حجت الاسلام حصاری همچنین در مدارس علمیه امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای ارومیه حضور یافت و کارگاه‌های انگیزه‌های تحصیلی و سبک زندگی را برگزار کرد.

وی اضافه کرد: دوره یک روزه ویژه طلاب خواهر و خانوده‌های آن‌ها در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه با حضور استاد حصاری برگزار شد که در آن کارگاه مشاوره‌های خانواده، تربیت فرزند و مشاوره تحصیلی برای حاضرین ارائه شد.

حجت الاسلام ذوالفقاری در ادامه به دیگر برنامه‌های اجرا شده در استان اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام محمد حسین حائری‌زاده استاد اخلاق اعزامی از قم به مدت سه هفته در مدارس علمیه استان حاضر شده و ضمن برگزاری جلسات اخلاق، مشاوره‌های فردی، مشاوره‌های علمی، تحصیلی، اخلاقی و اجتماعی را به طلاب آذربایجان‌غربی ارائه داده است.

وی برگزاری نشست‌های سیاسی در مدارس علمیه، کارگاه‌های مشاوره تحصیلی و تربیتی، نشست مشترک حوزه و دانشگاه در مدارس سراسر استان، برگزاری جلسات اخلاق و بصیرتی را از دیگر برنامه‌های معاونت تهذیب استان در سال تحصیلی امسال دانست.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha