یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان گفت: ملت ایران باهوش‌تر و با بصیرت تر از آن هستند که فریب تبلیغات رسانه ای دشمن را بخورند، زیرا همه به خوبی می دانند حضور در انتخابات نه تنها یک وظیفه ملی و میهنی است، بلکه در این برهه تاریخی یک وظیفه شرعی و دینی می باشد.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، عنوان کرد: سال ۱۴۰۰ به نوعی سال سرنوشت سازی برای نظام و انقلاب خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان گفت: مهمترین رویداد سالجاری را باید انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دانست، انتخاباتی که چشم جهانیان از هم اکنون بدان دوخته شده است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات امسال هم برای انقلاب و هم برای دشمنان یک وضعیت حساس را به وجود آورده است، تاکید کرد: از یک سو دشمنان با تمام توان و انرژی خود به دنبال کم رنگ کردن حضور و مشارکت در این انتخابات هستند تا بتوانند روی مشارکت پایین مانورهای خود علیه انقلاب و ملت ایران را اجرایی کنند. از سوی دیگر برخی از عوامل داخلی نیز متاسفانه به دنبال پیاده سازی برنامه های کشورهای مستکبر هستند و از هم اکنون با ظرفیت های رسانه ای که در اختیار دارند به دنبال ایجاد حاشیه هستند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان ادامه داد: باید طبق رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در انتخاب خود بسیار دقیق و مسئولانه عمل کنیم تا دولتی انقلابی و جوان روی کار بیاید و ان شاء الله مشکلات کشور به دست نیروهای جهادی، جوان و انقلابی برطرف شود.

این استاد حوزه  ادامه داد: ایمان داریم که ملت ایران باهوش تر و با بصیرت تر از آن هستند که فریب تبلیغات رسانه ای دشمن را بخورند، زیرا همه به خوبی می دانند حضور در انتخابات نه تنها یک وظیفه ملی و میهنی است، بلکه در این برهه تاریخی یک وظیفه شرعی و دینی می باشد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان در پایان عنوان کرد: از فعالان سیاسی، رسانه ای، فرهنگی، اجتماعی و... کشور به ویژه استان کردستان انتظار داریم که در تنویر افکار عمومی در بحث انتخابات نقش پررنگی داشته باشند و ضرورت حضور در انتخابات را برای مردم و جامعه روشن و تبیین کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha