شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
فرجی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان از ثبت نام بیش از۹۵ نفر در مدارس علمیه منطقه کاشان در سال تحصیلی جاری خبرداد و گفت: اکثر ثبت نام کنندگان در مقاطع سه گانه سیکل، دیپلم و کارشناسی می باشند.

حجت الاسلام امیرحسین فرجی، معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، گفت: واجدین شرایط پس از انجام مصاحبه، گزینش و میثاق طلبگی در مدارس علمیه منطقه کاشان پذیرش خواهند شد.

وی افزود: ثبت نام کنندگانی که نمره  قبولی را در شخصیت شناسی و توانمندی به دست بیاورند پذیرش خواهند شد و کسانی هم که نمره قبولی را در این آزمون بدست نیاورند، به آنها فرصت یک یا دو ساله برای توانمندسازی داده خواهدشد.

حجت الاسلام فرجی، با بیان اینکه مدارس علمیه منطقه کاشان ظرفیت پذیرش بیش از ۱۲۰ نفر را دارند گفت: اکثر ثبت نام کنندگان سال جاری در مدارس علمیه شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق در مقطع سیکل از کاشان و مقاطع دیپلم و لیسانس از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری می باشند.

وی، جذب جوانان نخبه، توانمند و کیفی سازی را مهمترین رویکرد حوزه علمیه کاشان در سال تحصیلی جاری عنوان کرد و گفت: امیدواریم در سال تحصیلی جاری با عبور از شرایط کرونایی، بتوانیم مدارس علمیه منطقه کاشان را در ابعاد علمی، آموزشی، معنوی و تحصیلی بیش از پیش فعال و پویا کنیم.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه کاشان، افزود: جذب حافظان قرآن، نهج البلاغه، فعالان در عرصه‌های فن آوری، هنری، کامپیوتری، ادبیات، داستان نویسی در کنار تحصیل دروس طلبگی از دیگر رویکردهای پذیرش طلاب در سال تحصیلی جاری در کاشان می باشد.

وی در پایان با بیان اینکه طی ۷ سال گذشته بیش از ۴۰۰ نفر از طلاب از مدارس علمیه کاشان فارغ التحصیل شده اند، گفت: اکثر طلاب فارغ التحصیل در رشته های دکترای قضاوت، روانشناسی و مشاوره، کلامی و اعتقادی، فقه و اصول، تفسیر و تاریخ بودند که در حال حاضر در منصب‌های کلیدی کشور مشغول به خدمت می باشند.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سجادی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    1 0
    سلام من پسر ۱۰ ساله دارم از اتباع هستم بدونه مدارک فقط نامه مدرسه داره ایا ثبت نام میتوان کرد
  • امیر حسین حاجی وند IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    0 0
    خیلی خیلی خوب است