پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام ذوالفقاری ، مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام ذوالفقاری، با تأکید بر لزوم هم‌افزایی فراسازمانی برای تحقق بسیج ۱۰ میلیونی، گفت: بحمدالله اتفاقات مطلوبی در سطح کشور انجام شده و هم‌اکنون شجره طیبه صالحین در گام دوم خود قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام ذوالفقاری، مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان، در اجلاسیه ائمه جمعه، فرماندهان سپاه و مدیران مدارس علمیه استان خوزستان، با بیان اینکه فرماندهان سپاه کشور، عزم جدی برای منسجم کردن شجره طیبه صالحین در کشور دارند، اظهارداشت: بحمدالله اتفاقات مطلوبی در سطح کشور انجام شده و هم‌اکنون این شجره طیبه در گام دوم خود قرار گرفته است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، مبنی بر تحقق بسیج ۱۰ میلیونی در کشور، گفت: این سخنان رهبری، جای هیچ‌گونه بهانه و کوتاهی را باقی نمی‌گذارد و بر این اساس، سلسله همایش‌های کشوری با حضور علما، فضلا، مسئولان شبکه تربیتی استان‌ها و فرماندهان سپاه برگزار شده که خروجی آن، همگرایی و هم‌افزایی برای تقویت شجره طیبه صالحین می‌باشد.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری، با بیان اینکه شجره طیبه صالحین در خوزستان، از پنج ضلع و مجموعه تشکیل می‌شود، افزود: نخستین ضلع آن ائمه جمعه، به‌عنوان شهرهای مرکزی نواحی هستند و ضلع دوم نیز فرماندهان نواحی هستند که مسئولیت شبکه مدیریتی در شهرستان را بر عهده دارند.

وی، سومین ضلع شجره طیبه صالحین در خوزستان را مسئولین دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دانست و اضافه کرد: این عزیزان در گام دوم حرکت صالحین، همگام، همراه و حامی مجموعه‌های ما هستند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان، با بیان اینکه ضلع چهارم شجره طیبه صالحین در خوزستان، مدیران مدارس علمیه خوزستان هستند، اظهارداشت: مدیران مدارس علمیه به‌عنوان استادیار و سرمربی پیش برنده اهداف و مأموریت‌های کلان شجره طیبه صالحین هستند.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری، آخرین ضلع شجره طیبه صالحین در خوزستان را مسئولان و مدیران تعلیم و تربیت نواحی خواند و گفت: امید است با همفکری، تعامل سازنده و تقویت ارتباطات میان پنج ضلع نام برده، شاهد جذب جوانان به مساجد و پایگاه‌های بسیج باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha