جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 آیت الله دستغیب

حوزه/ تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: تلاش نمایندگان در مجلس باید در راستای وحدت و همدلی برای جبران عقب ماندگی های کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب، امروز در دیدار سیدعلاءالدین خادم، نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در وضعیت و شرایط فعلی باید در جهت منافع مردم تلاش کرد و بدون شک نیز  رضای خدا در این است، ابراز داشت: گام اول در مجلس، وحدت و یکپارچگی می باشد، البته لازمه آن، محوریت ولایت است و  گام دوم این که التزام نسبت به مساله فرهنگ و دیگری مساله اقتصاد، اولویت هایی است که رهبری بزرگوار در پیامشان به آغاز مجلس دهم بیان داشتند، در هفته گذشته نیز معظم له در جمع نمایندگان مجلس دهم رهنمودهایی بیان فرمودند که باید به عنوان یک اصل اساسی و خط مشی، مورد توجه نمایندگان مجلس قرار گیرد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) تاکید کرد: حفظ وزانت مجلس نیز باید مورد توجه قرار گرفته و نمایندگان باید از پرداختن به برخی مسائل که طبعاً انعکاس آنها در داخل و خارج تا حدودی وهن ایجاد می کند، پرهیزند.

 وی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی توصیه کرد: اختلاف نظرها حتی الامکان با متانت و تدبیر، به وحدت رویه تبدیل شود تا موضوع تبادل افکار که موجب رای صائب است، به خوبی محقق شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس در دور قبل، موفقیت های خوبی داشته اند و انتظار می رود که نمایندگان استان با روابط نزدیک تر، همدلی بیشتر و همفکری بتوانند مشکلات استان را تا حدی که مقدور و ممکن است، حل نمایند.

تولیت مدرسه  علمیه رضویه شیراز با تاکید بر این که توجه به مسائل مردم و رفع مشکلات در مجلس یک وظیفه است، گفت: نمایندگان مردم استان فارس باید هم به  مسائل ملی و هم جنبه های استانی وشهرستان ها توجه داشته و در حد امکان رسیدگی کنند.

 سیدعلاءالدین خادم، نماینده مردم شهرستان سپیدان در مجلس نیز در این دیدار با قدردانی از توصیه های آیت الله دستغیب، گفت: تلاش نمایندگان استان فارس در این دوره بر این است که هماهنگی استانی بیشتر شده و مطالبات اصلی از دولت پیگیری شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha