پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام سجاد کاوه

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیا (ص) سنندج با اشاره به اینکه بسیج عصاره ایثار و مجاهدت ملت ایران است، گفت: امروز همه در قبال دفاع از انقلاب مسئول هستیم، لذا تقابل با تهاجم دشمن برای هر ایرانی یک واجب عینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سجاد کاوه، پیش از ظهر امروز در جمع تعدادی از فرماندهان پایگاه های بسیج محلات سنندج، اظهار داشت: تشکیل انقلاب اسلامی در منطقه و جهان رویدادی بزرگ و تاثیرگذار بر تعاملات جهانی بود.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیا (ص) سنندج با اشاره به اینکه بسیج عصاره ایثار و مجاهدت ملت ایران است، گفت: امروز همه در قبال دفاع از انقلاب مسئول هستیم، لذا تقابل با تهاجم دشمن برای هر ایرانی یک واجب عینی است.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت اقتصادی مملکت، بیان داشت: یکی از دغدغه های اصلی امام راحل و نیز مقام معظم رهبری وضعیت معیشت مردم بوده و هست و به عینه در سخنرانی های معظم له به خوبی این مهم هویداست.

حجت الاسلام کاوه با اشاره به اینکه مسئولان باید در مسیر رفع مشکلات اقتصادی مملکت جهادی وار حرکت کنند، گرفت: مردم ایران، ملتی نجیب و وفادار هستند، لذا فشار اقتصادی بر زندگی و معیشت آنان، حق ملت ایران نیست، بنابراین مسئولان اقتصادی باید دلسوزانه تر در مسایل اقتصادی کار کنند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیا (ص) سنندج در ادامه سخنان خود به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع ائمه جمعه کشور اشاره کرد و عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار به خوبی دغدغه های خویش و جامعه را بیان نمودند و همچنین راهکارهای لازم را پیش روی ملت و مسئولین قرار دادند، بنابراین با وجود چنین رهبر حکیم و با درایتی نباید وضعیت معیشتی و... مردم در این وضعیت باشد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه همواره بسیج و سپاه یار و یاور انقلاب در شرایط سخت بوده اند، تاکید کرد: در طول عمر 40 ساله انقلاب اسلامی سپاه و بسیج به خوبی امتحان خود را پس داده اند و هرگز خود را از بدنه نظام و ملت جدا ندیده اند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیا (ص) سنندج تصریح کرد: با این وجود امروز هجمه های سنگین تبلیغاتی علیه بسیجی و سپاهی توسط بنگاه های شایعه پراکنی دشمنان به راه افتاده است که هدف آن ایجاد تخریب چهره دلسوزان نظام می باشد.

حجت الاسلام کاوه اقتدار سپاه پاسداران را قابل ستودنی عنوان کرد و گفت: دشمنان در این روزها به خوبی به اقتدار و صلابت سپاه پاسداران پی برده اند از این رو دست به هر عملی می زنند که چهره ای خشن و ضدمردمی از این نهاد نشان دهند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیا (ص) سنندج در پایان سخنان خود بیان داشت: شما بسیجیان نیز امروز باید در بحث فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... به خوبی عمل کنید و توطئه های رسانه ای دشمن را خنثی نمایید و چهره واقعی و مردمی سپاه و بسیج را به جامعه و مردم معرفی نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha