سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
دوره آموزشی

حوزه/ اولین کارگاه آموزش کاربردی «مدیریت هزینه‌های زندگی» ویژه ائمه جماعات و روحانیون در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی در ایام تابستان، به همت مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان و همکاری موسسه فرهنگی هنری چشمه، اولین کارگاه آموزش کاربردی «مدیریت هزینه‌های زندگی برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی، ویژه طلاب و خانواده آنان، پنجشنبه هفته جاری از ساعت۸تا۱۲ در مجتمع آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه اصفهان واقع در خیابان فلسطین کوچه حسن‌آباد(۱۴)برگزار می‌شود.

در این دوره آموزشی حجت‌الاسلام‌ محمد مطلبی سرفصل‌هایی چون مدیریت هزینه در خانواده، زنان و مدیریت هزینه‌های زندگی، اصول و روش‌های خرید بهینه و هوشمند، هوش مالی و مدیریت هزینه‌ها، روش‌های کسب درآمد و پس‌انداز و راهکارهای عملی مقابله با افکار هزینه‌ساز را تدریس خواهد کرد.

بر اساس اعلام مسئولین دوره آموزشی، شرکت‌کنندگان به‌شرط حضور مستمر در کارگاه، گواهی پایان دوره مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان را دریافت می‌کنند، همچنین شرکت‌کنندگان در صورت تمایل می‌توانند با انتخاب خود در لینک ثبت‌نام ، مدارک سازمان فنی حرفه‌ای و دانشگاه آزاد را نیز دریافت کنند.

گفتنی است کارگاه آموزشی حضوری و رایگان است و حضور در جلسات، منوط به ثبت‌نام در لینک مربوطه به آدرس https://eitaa.com/joinchat/۲۵۴۱۸۷۹۳۳۰Cb۹۹۰۰b۲efc است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha