پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 1101546
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۶
تصاویر/ افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی شمال‌غرب کشور

حوزه/ طی آیینی اولین گروه دانش آموزان نواحی پنجگانه تبریز به اردوی راهیان نور شمال‌غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، عصر دوشنبه نهم مرداد طی آیینی اولین گروه دانش آموزان نواحی پنجگانه تبریز به اردوی راهیان نور شمال‌غرب کشور اعزام شدند.

سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم ضمن تسلیت ماه محرم و یادآوری ارزش های مکتب امام حسین علیه السلام، گفت: ابا عبدالله علیه السلام در راه اسلام و برای پیاده سازی احکام خداوند تبارک و تعالی شهید شدند.

فرمانده سپاه عاشورا بیان کرد: امروزه اگر دشمن مخالف سرسخت جمهوری اسلامی است، دلیلش این است که انقلاب اسلامی بر مبنای آرمانهای خاندان عصمت و طهارت حرکت می کند.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی به واسطه مردم فهیم و متحد خود دشمن را بارها در فضای حقیقی شکست داده است و دشمن چون توان رویارویی با این مردم مصمم و با اراده را نداشت، جنگ را به سمت و سوی مجازی کشاند که در این زمینه نیز لازم است برنامه ریزی قوی و تخصصی صورت گیرد.

حجت الاسلام مصطفی نجفقلی سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانش آموزی کشور هم در مراسم اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور شمال‌غرب کشور گفت: آمریکا از اراده و غیرت مردم ایران می‌ترسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه شهدای ما سرتاسر افتخار هستند، یادآور شد: دشمن در فضای مجازی ایران اسلامی را تخریب می کند و از هر فرصتی استفاده میکند تا به اعتقادات، باورها، انقلاب، غیرت، عزت نفس و ناموس ما ضربه بزند.

وی ادامه داد: دشمن اگر تا دیروز مرزهای ما را مورد هدف قرار می داد، امروز مغزهای را هدف گرفته و راه مقابله با آن پیروی از آرمانهای شهدا است.

حجت الاسلام سرایی درباره اردوی راهیان نور شمال‌غرب کشور گفت: در این اردوی دو روزه هر روز پنج اتوبوس از دانش آموزان اعزام می شوند و در مجموع پنج هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام خواهد شد.

عاشور اکرمی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان کنگره ۱۰ هزار شهید استان برنامه‌های مختلفی را تدوین کرده است تا این قشر عظیم و اثرگذار جامعه بیش از پیش با مکتب شهدا آشنا شوند.

وی افزود: شهدا برای انقلاب و کشور از جان خود گذشتند تا ما امروز با خیال آسوده برای شکوفایی و سربلندی کشور قدم برداریم.

اکرمی خاطرنشان شد: این اردو فرصت بسیار مناسبی است تا دانش‌آموزان فضای دفاع مقدس را از نزدیک لمس کرده و بدانند که شهدا چگونه برای این کشور مخلصانه از جان خود گذشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha