یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حاج حبیب الله غفوری، در جلسه برنامه ریزی، راهپیمایی یوم الله 13 آبان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: امروز هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل غاصب در دنیا فرو ریخته و قدرت پوشالی آنها شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، امروز در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان استان کرمانشاه، اظهار داشت: تبیین دقیق و فوری جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین از ضرورت‌هاست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش آموز، گفت: با توجه به اینکه دشمن از گزینه نظامی نا امید شده، پس تمام توان خود و مبنای کارشان را بر جنگ رسانه‌ای قرار داده و نمونه بارز آن نیز هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی است که آن را در رسانه‌ها، از نظر نظامی بسیار پر قدرت معرفی می‌کردند.

وی گفت: جهاد اسلامی فلسطین در برابر دیدگان جهان، این رژیم جعلی را چنان درمانده کرده و به اضمحلال کشانده که برای پوشالی بودن آن برای همگان آشکار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با تأکید بر اینکه تمام بازی‌های رسانه‌ای، برای ترس از رژیم صهیونیستی دروغی بیش نبود، یادآور شد: عدم ورود حزب الله و دیگران به این ماجرا برای آن است تا دنیا بداند فقط فلسطین، غزه و حماس، رژیم منحوس اسرائیل را از پا در می‌آورند و خداوند متعال وعده داده که "هر کس خداوند را یاری کند خداوند متعال بی‌تردید او را یاری می‌کند".

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه خداوند متعال همیشه در طول تاریخ شکست دشمنانش را با دست خودشان رقم زده است، اظهار کرد: امروز هم اراده الهی بر این است که هیمنه آمریکای جنایتکار و همدستان اروپاییش و رژیم کودک کش صهیونیستی را یکجا به دست یک گروه در منطقه کوچکی از فلسطین فرو بریزد و این وعده خداوند است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ملت ایران، در دوران هشت سال دفاع مقدس به آزادگان دنیا نشان داد که می‌شود با دست خالی هم در مقابل همه دنیا با تمام قدرت‌های نظامی و تحریم هایش ایستاد و پیروز شد، خاطرنشان کرد: این فرهنگ در دنیای امروز، سرلوحه همه ملت‌های آزادی خواه جهان، از جمله ملت فلسطین است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری اظهار کرد: امروز مهمترین وظیفه ما جهاد تبیین است و یکی از مسائلی که باید با جدیّت به آن بپردازیم تبیین جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha