یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
امام جمعه برازجان

امام جمعه برازجان با بیان اینکه پیشکسوتان سپاه در مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج نقش‌آفرینی داشته باشند، گفت: افسران جهاد تبیین پاسداران عزیز هستند که می بایست در جامعه روشنگری و دستاوردهای نظام را برای نسل جوان تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان صبح امروز در جمع بازنشستگان سپاه پاسداران و خانواده های آنان با آرزوی پیروزی ملت مظلوم فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی به جایگاه سپاه در بیان امام راحل و رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و مقام معظم رهبری نیز می فرمایند «بازنشستگان ذخایر علمی و عملی کشور هستند».

امام جمعه برازجان افزود: عزت و سربلندی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارگری شهدای والامقام و رزمندگان جان بر کف است.

حجت الاسلام مصلح با تشکر از خانواده های پاسداران به ویژه همسران فداکار ایشان که در دوران دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف کشور خوش درخشیدند، گفت: همواره باید پیشکسوتان جهاد در صحنه بوده و نقش ایفا کنند.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه پیشکسوتان سپاه در مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج نقش آفرینی داشته باشند، گفت: افسران جهاد تبیین پاسداران عزیز هستند که می بایست در جامعه روشنگری و دستاوردهای نظام را برای نسل جوان تبیین کنند.

گفتنی است این مراسم به همت اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان، کانون بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان و شهرستان در محل نمازخانه سپاه حضرت جواد الائمه (ع) شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha