یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صالح

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صالح از تمدید زمان ارائه مقالات کنگره بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه ای برای مشهد تا ۱۵ آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، مسئولان دبیرخانه کنگره بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای ظهر امروز با حجت الاسلام والمسلمین خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان در محل مدیریت این حوزه دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صالح رئیس جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی خراسان در این دیدار به ۲۰۰ مقاله رسیده برای خراسان بزرگ اشاره کرد و اظهار داشت: المصطفی در جریان این کنگره، هماهنگی امور را بر عهده گرفته و همکاری مراکز حوزوی از جمله حوزه علمیه خراسان در این زمینه مدنظر می‌باشد.

وی با اشاره به تمدید زمان ارائه مقالات در روزهای پیش رو برای مشهد تا ۱۵ آذرماه، اطلاع رسانی در این زمینه در مدارس و مراکز علمی را خواستار شد و ضمن اشاره به برگزاری درس تفسیر حجت الاسلام والمسلمین خیاط، به ضرورت انتشار گزیده‌ای از این کرسی درس که در راستای کنگره مذکور است، تأکید کرد.

گفتنی است، در ادامه این دیدار در خصوص محورها و زمانبندی برگزاری کنگره و همچنین حیث کمی و کیفی ارسال مقالات از استان خراسان به دبیرخانه کنگره بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha