سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
عهد می بندم

حوزه/مصطفی آمون گفت:همزمان با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، پویش « با توعهد می‌بندم» با شعار «عهد بستم که تو را یار بمانم» در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، امروز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، پویش « عهد می‌بندم» با شعار «عهد بستم که تو را یار بمانم» برگزار می شود.

وی افزود: این پویش با هدف جمع آوری دلنوشته دهه هشتادی ها و دهه نودی ها به مقام معظم رهبری و در دو رده سنی ۷ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال برگزار می شود.

آمون تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این پویش می توانند آثار خود را از لینک [https://formafzar.com/form/jjkzk](https://formafzar.com/form/jjkzk) به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار از ۵ تا ۲۰ دی ماه خواهد بود و به ۱۰ اثر برگزیده نیز کارت هدیه ۳ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

آمون ادامه داد: این طرح به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا(س) استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha