دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تصاویر/ تصاویری از آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی در مراسم غبارروبی حرم مطهر رضوی

حوزه/ آیت الله سید مجتبی حسینی در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همرانشان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت الله سید مجتبی حسینی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق و عضو مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همرانشان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

یَا أیّتُها النّفسُ الْمُطمَئنَّةُ ارجِعی إلی رَبِّکِ راضِیَةً مَرضیَّةً فَادخُلِی فی عِبَادِی وَادخُلی جَنَّتی

بار دیگر دست قضا و قدر، رکنی از ارکان مبارک جمهوری اسلامی و بازوئی توانمند و مخلص و پرتلاش را از ما ربود و در ملکوت اعلی از او استقبال نمود.

فاجعه شهادت رئیس جمهور محبوبمان جناب آیة الله رئیسی قدس سره و همراهان ایشان، وزیر محترم امور خارجه و امام جمعه محترم تبریز و سایر عزیزانی که به همراه وی شهد شهادت را نوشیدند غم سنگینی بر قلب ما وارد آورد و ثلمه عظیمی را بر پیکره نظام اسلامی ایجاد کرد ولی همانگونه که رهبر عظیم الشان فرمودند فقدان این عزیز هیچگونه خللی ایجاد نخواهد کرد.

آری همانگونه که چهل و پنج سال تجربه کرده‌ایم نظام جمهوری اسلامی عقبات سختی را به خوبی پشت سر گذاشته و روز به روز ستبرتر و مقاوم‌تر گردیده است زیرا دست قادر متعال پشتیبان این نظام مقدس می‌باشد.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت بقیة الله العظمی عجل الله تعالی فرجه و رهبر معظم انقلاب اسلامی دام ظله و عموم ملت دلاور ایران تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان این شهیدان بالاخص مادر جناب حضرت آیت الله رئیسی و همسر و فرزندان ایشان از درگاه ایزد منان صبر و سلوان و اجر بی پایان مسالت می‌نمایم و جوار اهل بیت مطهر رسول الله علیهم السلام را برای این شهیدان آرزومندم.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی دام ظله در عراق و عضو مجلس خبرگان رهبری

سید مجتبی حسینی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha